اژه ای نیــــوز بلاگـ

وبـ‌پیج رسمی خبرگـــزاری دانش آموزی اژه ای نیـوز

اژه ای نیــــوز بلاگـ

وبـ‌پیج رسمی خبرگـــزاری دانش آموزی اژه ای نیـوز

اژه ای نیــــوز بلاگـ

به «اژه‌ای نیـــوز بلاگـ» وبـ‌پیج رسمی خبرگزاری دانش آموزی اژه ای نیــــوز خوش آمدید
⇦ باما در پیامرسان تلگرام همراه باشید تا درهرلحظه وهرجا گلچینی از مهمترین اخبار رادرکنار مطالب جذاب ، تاپیک های علمی ، مقالات گوناگون، پیشنهاد های ویژه مشاوره ای ، معرفی کتاب ومنابع ، مجله تصویری و از همه مهمتر مسابقات (ویژه + جایزه) روزانه و دوره ای را درفضایے متفاوت تجربه کنید ↻ »»
اژه‌ای‌نیوز،اینبارگامی‌تابزرگترین‌خبرگزاری‌دانش‌آموزی‌‌کشور
✍ برای دریافت اخبار ومطالب روزانه،کانال ما در پیامرسان تلگرام را دنبال کنید ⇩⇩⇩
https://telegram.me/ejheinews
⇦ ejheinews@gmail.com
⇦ 500020219202 98+
⇦Instagram.com/ejheinews
✔اژه ای نیــوز، رسانه ای که هرگز ازدنبال کردن آن پشیمان نخواهید شد

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

مسلمان شدن "سونیا ویلیامز" شایعه یا حقیقت؟!؟

جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۰ ق.ظ

مسلمان شدن خانم "سونیا ویلیامز" فضانورد هندی الاصل ساکن امریکا، حقیقت یا شایعه ؟!؟

مدتی است تصویری از یک فضانورد به نام سونیتا ویلیامز توسط برخی از افراد وکانال های به ظاهر مذهبی در فضای مجازی منتشر شده همراه با ادعایی مبنی بر اسلام آوردن وی بعد از فرود بر روی ماه و مشاهده زمین در تاریکی مطلق به جز دو نقطه روشن که عبارت بودند از مکه مکرمه و مدینه منوره و بعضی پا را فراتر نهاده واین نقاط روشن را هشت مورد مکه ، مدینه ، بقیع ، سامرا ، مشهد و … ذکرکردند و گفتند وی شیعه شده است.

حقیقت امر این است که این خبر از یک نامه الکترونی یا ایمیل دستکاری شده  از یاهو به فیس بوک و با سرعت در فضای مجازی منتشر گشت زیرا عنوانی این چنین داشت : (( منتشر کن تا پاداش بگیری ))

خود خانم ویلیامز درمصاحبه های تلویزیونی متعدد بعد از بازگشت از فضا گفته بود وی همیشه کتاب مقدس هندوها (( البهاغافاد )) را به همراه داشته است و در سفرها مطالعه نموده است .

این ادعاها در حالی صورت گرفت که هیچ بنای بشری با چشم غیر مسلح از روی کره ماه دیده نمی شود حتی دیوار بزرگ چین چنانچه بعضی معتقدند .

ادعا هایی که می گویند زمین در تاریکی مطلق قرار داشته بجز مکه و مدینه منوره در فضای مجازی و اینترنت  شش ماه قبل از سفر خانم ویلیامز در سال ۲۰۰۶ قرار داشته ولی کسی خریدار این گفته ها نشد و بعد که به صورت مجانی شد در اینترنت به سرعت پیچید .

البته این ادعا ها  را قبلا به نام نیل آرمسترانگ ( اولین انسان بر کره ماه ) منتشر کرده بودند و جریان مسلمان شدن وی نیز در فضای مجازی کلی سرو صدا کرد اما اگر مراسم تدفین وی را دیده باشید به صراحت پی خواهید برد که وی همچنان مسیحی بوده واسلام نیاورده یا اگر آورده دوباره مرتد شده چون در بیمارستان که بستری بود نیز از کشیشان مسیحی درخواست دعا داشت .

نقاط روشنی که در مورد آنها صحبت شده بود ماهواره های ساخته دست انسان در فضا بودند .

 باید گفت، از شان اسلام کم نمی شود و اسلام ضرر نمی کند اگر خانمی ایمان بیاورد یا کفر بورزد و یا ادعا کند که مکه و مدینه را به صورت نقطه های روشن در فضا دیده است.در هرصورت در ادامه بررسی متن وپاسخ خلاصه شده این شایعه رابخوانید ⇩⇩⇩

★متن شایعه :

 "خانم سونیا ویلیامز فضانورد هندی الاصل آمریکایی تبار است. او پس از بازگشت از آخرین سفرخود در سال 2014 از ایستگاه فضایی ناسا به دین اسلام و مذهب برحق تشیع مشرف شد. دلیل این تصمیم را از این خانم سوال کردند. گفت: در مدت حضورم در ایستگاه ناسا ، زمین را در تاریکی مطلق می دیدم. ولی هشت نقطه از زمین همیشه نورانی بود و دیگر اینکه مدام در آسمان بدون وجود کوچکترین فرکانسی، صدای اذان می آمد. وقتی به زمین برگشتم. موقعیت جغرافیایی هشت نقطه نورانی را با دقیق ترین دستگاه های مکان یاب بررسی کردیم. وآن هشت نقطه نورانی عبارت بود از' مکه. مدینه . قبرستان بقیع . کربلا. سامرا. کاظمین. نجف. و مشهد. من هیچ راهی جز فرود آوردن سر تعظیم و تسلیم در مقابل اسلام و شیعه نداشتم..."

 

★پاسخ شایعه :

1. سونیتا ویلیامز، فضانورد آمریکایی هندی تبار، پیرو ادیان آسمانی نیست و الهه هندوی "گانشا" را می پرستد!


2. هیچ گزارش یا مصاحبه معتبری از تغییر دین وی موجود نیست. او همواره بت گانشا را به همراه دارد!


3. آخرین سفر فضایی او و استقرار چهار ماهه اش در ایستگاه فضایی در سال ۲۰۱۲ انجام شد.


4. بر خلاف ادعای متن، شب های زمین از ایستگاه فضایی در تاریکی مطلق نیست و نقاط نورانی بسیاری روی زمین دیده می شود که مربوط به شهر های بزرگ دنیا است!


5. در ایستگاه بین المللی فضایی، به دلیل قرار گرفتن در مافوق جو زمین و عدم وجود محیط انتشار صوت، مطلقا صدایی از بیرون بدنه ایستگاه شنیده نمی شود!

6. مکتب اسلام با اعجاز های مستند و معارف مستدل و راستین، بی نیاز از تبلیغ حقانیت خود با چنین موارد سطحی و واهی است.


Telegram.me/ejheinews

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۸
מ ס י

نظرات  (۱۱)

سلام ممنون از اینکه وقت میذارید  استدلال  میکنید و جواب شایعات رو میدید 
خدا حفظتون کنه 

سپاس از پاسخ مستدل شما ووقتی که برای توضیح  آن صرف کردید .ضمنا شایعاتی از این قبیل نه تنها کمکی به باور دین اسلام نمی کند و حتی اینگونه مهملات شک در خصوص باور بعضی معجزات واقعی که رخ داده اند ایجاد می کند .

سلام

از اینکه با حوصله و در نهایت احترام به سوالات اینچنینی می پردازید تشکر می کنم.

شاید بهتر باشه بیشتر به دنبال همین موضوع باشیم که بزرگترین اعجاز در اسلام همین قرآن هست که به قلب نازنین پیامبر نازل گشته است.

درحقانیت تشیع همین بس که پس از ۱۴ قرن عشق به ائمه اطهار وبویژه امام حسین ع که جلوه ان را در راهپیمایی اربعین وحتی در میان پیروان ادیان دیگر ونیز شفای بیماران آنهامی بینیم فقط چشم حقیقت بین می خواهد 

۱۲ اسفند ۹۹ ، ۱۸:۰۷ حلیمه توانا

سلام من باور نمی کنم حتی اگر شایعه نباشد . از کجا معلوم که واقعا ایشان مسلمان نشده باشند . بنظرم با این شواهد قطعا اون هشت مکان مقدس واقعا نورانی هستند

 

۱۹ اسفند ۹۹ ، ۰۸:۴۱ مهرداد اصلانی

سلام

یک مشت چرندیات که تاکنون به خورد مردم داده اند و بر گرده مردم سوار شده و سوء استفاده می کنند . عاقل ان است که فضانورد می سازد و به دنبال کشف حقایق می گردد نه خرافات و چرندیات.

انسان مخلوق خداوند است و کل هستی از ان خدا است . تجلی خداوند در کل هستی نمایان است و تمام مخلوقات هستی در برابر خداوند یکسان و قابل احترام هستند . من و شما در این هستی و نزد  خداوند هیچ هم نیستیم که ابراز وجود بکنیم .

تمام مذاهب و دینها و عقاید محترم هستند و صرفا به دلیل ارامش درونی انسانها بوجود امده اند نه برای برتری و سلطه جوئی و زورگوئی و فرصت طلبی و ظلم و ستم و ...

دنیا به دو دسته تقیسم شده است

الف - بی سوادان بی خرد و خنگ

ب -  مردم باسواد و فهیم و باشعور و عاقل

مشخصه که سایت خارجی فارسی زبان همچین چیزی هایی رو پخش کنه

یه نفرو میشناسم آدم عادی میگه صدای اذان رو بجز وقت اذان بیشتر اوقات بیشتر زمانها تو محیط اطرافش میشنوه.الله اعلم 

تو اون فاصله از زمین که دیوار چین هم به سختی پیداست، قبرستان بقیع رو یه نقطه نورانی جدا از مدینه می‌دیده ‌‌

واقعا التماس تفکر به کسایی که اینو باور کردن.

با سلام و احترام خدمت همه دوستان عزیز و عزیزان زحمت کش که در این مسیر ..... قران معجزه آسمانی که در آن تمام واقعیات روو برای تمامی مردم روشن و از همه مسائل بحث و گفتگو و روشن نموده و اسلام و خداوند نیاز به کسی ندارد که مسلمان بشه که به معجزه و شایعات بپردازد قران روشن و دقیق و برای همه عزیزان مثل یک گنجینه  و نور و راه زندگی روو برای تمامی ادیان روشن میکند ،مطالعه و پند و عبرت بگیریم و استفاده کنیم.

 

انسان باید باتفکر واندیشه شخص خودش ایمان بیاورد ، مسلمان شدن این وان بدون دلیل وبرهان فاقد ریشه است ، اسلام وتشیع دین ومذهب عقلی وبرهانی هستند واز دروغ بسیار متنفر ومنزجر هستند و دروغگو را دشمن خدا می نامند 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی