اژه ای نیــــوز بلاگـ

وبـ‌پیج رسمی خبرگـــزاری دانش آموزی اژه ای نیـوز

اژه ای نیــــوز بلاگـ

وبـ‌پیج رسمی خبرگـــزاری دانش آموزی اژه ای نیـوز

اژه ای نیــــوز بلاگـ

به «اژه‌ای نیـــوز بلاگـ» وبـ‌پیج رسمی خبرگزاری دانش آموزی اژه ای نیــــوز خوش آمدید
⇦ باما در پیامرسان تلگرام همراه باشید تا درهرلحظه وهرجا گلچینی از مهمترین اخبار رادرکنار مطالب جذاب ، تاپیک های علمی ، مقالات گوناگون، پیشنهاد های ویژه مشاوره ای ، معرفی کتاب ومنابع ، مجله تصویری و از همه مهمتر مسابقات (ویژه + جایزه) روزانه و دوره ای را درفضایے متفاوت تجربه کنید ↻ »»
اژه‌ای‌نیوز،اینبارگامی‌تابزرگترین‌خبرگزاری‌دانش‌آموزی‌‌کشور
✍ برای دریافت اخبار ومطالب روزانه،کانال ما در پیامرسان تلگرام را دنبال کنید ⇩⇩⇩
https://telegram.me/ejheinews
⇦ ejheinews@gmail.com
⇦ 500020219202 98+
⇦Instagram.com/ejheinews
✔اژه ای نیــوز، رسانه ای که هرگز ازدنبال کردن آن پشیمان نخواهید شد

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

دانشمندان آلمانی توانستند به سرعت اینترنت ۱ ترابیت بر ثانیه روی خط‌های شبکه‌ی فیبرنوری دست پیدا کنند. این سرعت ۱۰۰۰ برابر بیشتر از سرعت سرویس Google Fiber است که به ۱ گیگابیت بر ثانیه می‌رسد.

در آزمایش‌‌های انجام شده، با سرعت ۱ ترابیت بر ثانیه می‌توان نزدیک به ۱۲۵ گیگابایت بر ثانیه دانلود کرد که این موضوع بیشتر به سرعت ذخیره سازی هارد دستگاه‌های مختلف بستگی دارد. مثلا می‌توانید کل سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) را با بالاترترین کیفیت در یک ثانیه دانلود کنید. این آزمایش صورت گرفته هم روی یک دستگاه مک‌بوک ایر انجام شده است. در حقیقت هنوز دستگاهی ساخته نشده که بتواند با سرعت ۱ ترابیت برثانیه اطلاعات را روی خودش ذخیره کند. داشتن این سرعت اینترنت می‌تواند کاری کند که همه‌ی ما از زندگی اجتماعی خداحافظی کنیم و به دانلود انواع و اقسام فایل‌های مختلف بپردازیم و اینگونه خودمان را سرگرم کنیم.

تحقیقات انجام شده برای رسیدن به این سرعت در دانشگاه مهندسی مونیخ، یکی از آزمایشگاه‌های نوکیا و سازمان Deutsche Telekom T-Labs انجام شده بود. برای رسیدن به سرعت ۱ ترابیت بر ثانیه هم از تکنولوژی‌های خاصی استفاده نشده و با همین دستگاه‌های موجود به این سرعت دست پیدا کردند.

البته تا همگانی و تجاری شدن چنین سرعتی زمان زیادی باقی مانده و باید زیر ساخت‌های چنین سرعتی در کشورهای مختلف آماده شود.

منبع: Sciencealert

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۵
מ ס י

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی